Halla:  Niin, olen siis Halla neljäs tämän blogin kirjoittaja. :) Pitää varmaan minunkin esitellä itseni kun muut ovat jo näyttävästi tehneet sen. Älkää odottako kuitenkaan mitään erikoista ja todella kiinnostavaa minusta, sillä olen melko tavallinen tyttö Pohjois- Suomesta, pääkaupunkiseudulta. (:  Blogeihin kirjoittaminen on aika uusi asia, joten kaikki asiat täällä ovat uusia. Selvä, nyt kirjoitan jotain kiinnostavaa, ettette kyllästyisi täysin. :">

Niin, olen 14 vuotias tyttö, joka rakastaa kirjoja ja musiikkia. Vaikea sanoa kumpi olisi tärkeämpää sillä molemmat kuuluvat elämääni. Luen kaikenlaista kirjallisuutta, ns. teinihömpästä fantasiaan ja siitä "aikuistenkirjallisuuteen". Fantasiasta olen pitänyt jo lapsesta asti. Kaikki Harry Potterit ja TSH:t kahlattu läpi. <: Tänne me laitatetaan sitten arvosteluita kirjoista. :) Luonteeltani olen puhelias ja kuten kaverit sanoo "aika outo". :D Tykkään nauraa ja naurattaa, mutta vihaan ylipirteitä ja "epäaitoja" ihmisiä. Pukeudun värikkäästi. Huppareita ja neuleita suosin, samoin pillifarkkuja. Hiukset on pian ruskeat sillä värjäytän  ne loman alkua. <:  Musiikkimakuani ei voi sanoa laajaksi sillä se rajoittuu vain 30 Seconds to Marsiin. Palvon tuota bändiä, heidän musiikkiaan olen kuunnellut jo yli vuoden. Keikalle olen menossa 2.6. <3 Mitä muuta siitä voisi sanoa? :D

Siinä taisi olla jotain tähän alkuun. (: